your mail

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Śro, 18 Paź 2000, 21:54:15 MEST

On Wed, 18 Oct 2000, Michal Margula wrote:

> Dwie sprawy:
>
> 1) czy ktoś jest w posiadaniu skryptu który to automatyzuje? jak nie to
> trzebaby napisać :)
raczej do napisania
nie sadze zeby ktos cos takiego udostepnil..
> 2) czy ktoś planuje zrobić coś takiego w Polsce? myślę, że nie jest to takie
> olbrzymie przedsięwzięcie
to jest troche roboty..
1) maszyna i lacze
2) soft

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classified top-secret government jankowski restricted data radio information
project alek CIA KGB GRU DoD defense elektryk systems  military ksiadz steal
systems spy ojciec terrorist Allah Natasha  Gregori destroy  destruct attack
democracy will send Russia bank system compromise international own rule the
world force power enforce sensitive directorate STRAP warrior-T presidential
elections political foreign embassy takeover