your mail

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 18 Paź 2000, 21:20:41 MEST

[środa, 18 październik 2000], Roman Niewiarowski napisał(a):

> troche niewygodne bo tunel ze swiata ale taka usluge daje www.freenet6.net
> ale za kazdym razem musisz odpalac tunel u nich...

Dwie sprawy:

1) czy ktoś jest w posiadaniu skryptu który to automatyzuje? jak nie to
trzebaby napisać :)
2) czy ktoś planuje zrobić coś takiego w Polsce? myślę, że nie jest to takie
olbrzymie przedsięwzięcie

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer