smieci z CETI

Pawel Krawczyk kravietz w alfa.ceti.pl
Nie, 18 Cze 2000, 22:20:32 MEST

[niedziela, 18 czerwiec 2000], Rafal Maszkowski napisał(a):

> CETI znowu przysyla wszystkie mozliwe prefiksy od siebie. Odcinam CETI i
> wylaczam tymczasowo wszystkie interfejsy, z ktorych dostaje takie sciezki.

U mnie też jest na razie wyłączone, jutro będę z tym się dalej walczył.

Problem *chyba* się bierze stąd, że Zebra domyślnie powinna kasować
trasy, które same dodała jeśli kończy pracę, a nie kasuje. Potem się
uruchamia ponownie, widzi statyczne trasy i ogłasza je na świat.

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>