serwisy www.

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 9 Cze 2000, 22:18:20 MEST

On Fri, 9 Jun 2000, Wojtek Bojdo/l wrote:

> (pomijam juz to, ze pakiety z PLD obecnie nie nadaja sie do instalacji na
> redhatach.. :((..

A szkoda...

> Prosilbym o linka do lynx6 jakiegos..
> i jesli ktos z was moze sprawdzic, (nie mam jak przetestowac) to powinny
> dzialac: www.ipv6.wpw.pl, www.ipv6.i.deal.pl, www.ipv6.i.deal.com.pl

A masz może gdzieś pod ręką apacha z ipv6 pasujacego do RH (żebym nie
musiał przeinstalowaywać pół systemu)

> Niedlugo powinny dojsc www.ipv6.wojboj.eu.org, www.ipv6.tychy.net i jescze
> inne.... ale gdy to zrobie to powiadomie publicznie.

Przez jakiś czas działał, jak przekompilluje apache to może znowu zacznie
działać www.ipv6.wsisiz.edu.pl

> Jak na razie bede musial popsuc uptime'y upgrejdem kernela.. :(
> (i jak tu na takim linuxie doczekac do tych 200 dni?)

[root w xxx /root]# uptime
 10:09pm  up 231 days, 11:37,  1 user,  load average: 0.00, 0.00, 0.00
[root w xxx /root]# uname -a
Linux xxx.xxx.xxx.pl 2.2.11 #1 Mon Aug 23 14:06:05 CEST 1999 i586 unknown

No, ale jest to router bez userów i usług dostępnyh zdalnie

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl