serwisy www.

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Pią, 9 Cze 2000, 21:41:02 MEST

Witam.
Wlasnie postawilem apache'a z supportem do IPv6 w hph..
ii.. zdziwilo mnie m.in., ze nie moglem nigdzie znalezc lynx6..
(mam w lpnecie na moim workstation.. ale gdy tam bylem dzisiaj to bylem
zbyt zmeczony zeby o tym myslec)
Lynx z pld:
Name        : lynx                         Relocations: (not relocateable)
Version     : 2.8.4dev.3                        Vendor: PLD
nie obsluguje IPv6.. co mnie jeszcze bardziej zdziwilo..

(pomijam juz to, ze pakiety z PLD obecnie nie nadaja sie do instalacji na
redhatach.. :((.. apache'a zeby wrzuccic to sam musialem buildowac
recznie).

Prosilbym o linka do lynx6 jakiegos..
i jesli ktos z was moze sprawdzic, (nie mam jak przetestowac) to powinny
dzialac: www.ipv6.wpw.pl, www.ipv6.i.deal.pl, www.ipv6.i.deal.com.pl

Niedlugo powinny dojsc www.ipv6.wojboj.eu.org, www.ipv6.tychy.net i jescze
inne.... ale gdy to zrobie to powiadomie publicznie.
(wakaaacje sie zblizaja.. :))

Jak na razie bede musial popsuc uptime'y upgrejdem kernela.. :(
(i jak tu na takim linuxie doczekac do tych 200 dni?)

Pozdrawiam.
--
Wojciech Bojdoł                 WB4156-RIPE
E-mail: wojboj w lp.net.pl        WWW: http://www.wojboj.eu.org