programy...

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Wto, 18 Kwi 2000, 16:08:07 MEST

[wtorek, 18 kwiecień 2000], Jacek Konieczny napisał(a):

> Z KAME, czy nie z KAME, ja chce to w PLD. Im szybciej tym lepiej :-)
jak przyślesz pacza to będzie (na razie pusto mam w skrzynce ;)

> 	Jacek
>
> PS. Jak juz jestesmy przy IPv6, to co z Apachem, ma juz IPv6, czy nie?
kloczek zwala to na mnie (tzn żebym zrobił), a ja w tej chwili nie
mam czasu (zrobie po świętach) - w każdym razie poprawka pacza kamowego
jest trywialna 8-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]  http://www.pld.org.pl/