programy...

Bulba bulba w intelcom.pl
Wto, 18 Kwi 2000, 15:23:06 MEST

On Tue, 18 Apr 2000, Artur Frysiak wrote:
> To trzeba było najpierw zerknąć na to co zrobili ludki z KAME.
> Choć nic straconego możesz porównać to co zrobiłeś z tym co zrobili w KAME.

hmm, z tego co mi się wydaje KAME zajmuje się *BSD, no nie?
przed chwilą jeszcze raz spojrzałem na ich ftp i nie znalazłem
nic do linucha...
pozatym na ftp.kame.net (bodajże) widziałem coś takiego jak:
mtr-041-v6-20000127a.diff.gz
po zaaplikowaniu którego niestety mtr nie chodził...
i to właśnie ten ulepszony mtr modyfikowałem tak żeby pod linuchem
biegał...

no chyba że coś przeoczyłem i wyważałem otwarte drzwi

jakkolwiek działa, a po drobnych przeróbkach można go pakietować

Bulba