Zmiany adresow w WSISiZ

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Pon, 3 Kwi 2000, 19:57:46 MEST

On Mon, 3 Apr 2000, Pawel Krawczyk wrote:

> Podstawowe ND jest bardzo proste i działa podobnie jak ARP. Host wysyła
> na ff02:: (ip6-allnodes) zapytanie, która karta sieciowa ma szukany adres
> IPv6 (neighbour solicitation). Host odpowiada (neighbor advertisement)
> albo nie. Ten komunikat 'not a neighbour' też miałem, ale zniknął sam.
> Przypuszam, że był spowodowany jakąś błędną trasą, która kierowała pakiety
> ND w tunele (?).

u mnie tak jakos... nie zauwazylem kiedy dokladnie..
(glownie traceroute nie przechodzil -> pingi z tuneli i irc chodzily mi
dobrze) ale prawdopodobnie przestalo mi sie pojawiac po wlaczeniu
filtracji ::/0 :)
Z teoria tez sie widac to zgadza.
wiec.. jak to zwykle ludziom mowie na #ipv6.pl -> zamiast ::/0 dodawajmy
3f00::/8 + 2000:/8 na maszynach bez bgp.

Pozdrawiam
--
red. Wojciech Bojdo/l => Magazyn Linux & Unix
wojboj w lp.net.pl => www.lp.net.pl/~wojboj