Zmiany adresow w WSISiZ

Pawel Krawczyk kravietz w alfa.ceti.pl
Pon, 3 Kwi 2000, 17:42:05 MEST

[poniedziałek, 03 kwiecień 2000], Rafal Maszkowski napisał(a):

> Tego protokolu ND to ciagle nie moge zrozumiec. Ale moze brak routingu dla /48
> przed restartem mrtd. Dodalem recznie.

Podstawowe ND jest bardzo proste i działa podobnie jak ARP. Host wysyła
na ff02:: (ip6-allnodes) zapytanie, która karta sieciowa ma szukany adres
IPv6 (neighbour solicitation). Host odpowiada (neighbor advertisement)
albo nie. Ten komunikat 'not a neighbour' też miałem, ale zniknął sam.
Przypuszam, że był spowodowany jakąś błędną trasą, która kierowała pakiety
ND w tunele (?).

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/