akcja wiosenne porzadki

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Czw, 23 Mar 2000, 02:37:59 MET

On Wed, Mar 22, 2000 at 06:27:31AM +0100, Wojtek Bojdo/l wrote:
> tunel do klona skasuj jesli stoi... ale chyba nie stoi?
> (przenosilem toto wszystko na hphholding i cokolwiek w Tychach stoi to
> leci przez hph)

Zostal tylko w sprawozdawczosci, tzn. w bazie. Wywalam.

> a tak ps. gdzie sie trza rejestrnac zeby zamiast RM1-6BONE bylo na mnie?:)

Wysyla sie obiekty do auto-dbm w whois.6bone.net z subjectem LONGACK. Zaczac
mozna wzorujac sie na istniejacym albo zajrzec do template:

whois -h whois.6bone.net -t person
albo
whois '-t person'@whois.6bone.net

whois HELP w whois.6bone.net | less
pokazuje help

Jako handle mozna podac internicowa (w polu contact, ktorego jednak nie widze w
template), moze tez ripeowa, albo AUTO-1. Dokumentacja:
http://www.6bone.net/RIPE-registry.html

Widze, ze powinienem tez dodac pole
  mnt-lower:   [optional]   [multiple]  pointer to maintainer object
                                        which describes who is allowed
                                        to *create* objects for SLAs
                                        part of the 'inet6num:' object
ale mozna pozniej jezeli ktos nie poda handle do konca tygodnia.

Ale kto by mył ręce po przywitaniu się z mężem? - A. Fedorczyk