akcja wiosenne porzadki

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Śro, 22 Mar 2000, 06:27:31 MET

On Wed, 22 Mar 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> tunnel:		IPv6 in IPv4 6bone-gw.6bone.pl -> hphholding.pl			TYCHYNET	BGP4+
> tunnel:		IPv6 in IPv4 6bone-gw.6bone.pl -> klon.lp.net.pl		LPNET	STATIC

tunel do klona skasuj jesli stoi... ale chyba nie stoi?
(przenosilem toto wszystko na hphholding i cokolwiek w Tychach stoi to
leci przez hph)

> ==> 3ffe:8010:16 <==
> inet6num:	3FFE:8010:16::/48
> netname:	TYCHYNET
> descr:		delegation from ICM-PL
> country:	PL
> admin-c:	RM1-6BONE
> tech-c:		RM1-6BONE
> mnt-by:		ICM-PL-IPV6
> changed:	rzm w icm.edu.pl 20000322
> source:		6BONE

milo byc na samym poczatku.. :)
a tak ps. gdzie sie trza rejestrnac zeby zamiast RM1-6BONE bylo na mnie?:)

[ red. Wojciech Bojdo/l             Magazyn Linux & Unix ]
[ Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne ]