Pad routerka w Szczecinie

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Śro, 9 Lut 2000, 09:28:10 MET

[poniedziałek, 07 luty 2000], Wojtek Bojdo/l napisał(a):

> Ja mowie, ze to jakas banda lamerow cos psuje na HIP'ie..:)
> Tak patrzylem dzisiaj na dzienik przy kolacji..
> patrze.. HIP... ostatnio mi kumpel mowil, ze jakis HIP to myslalem, ze
> znow pojechali sie naje.. tak jak zwykle.. (hihi.. kris pewnie jest na
> liscie to moze potwierdzic jak to wyglada) :)
> patrze.. pokazuja jakis zlot... wiekszosc ludzi rece ma jakby polamane..
> w ogole na oczy ich w zyciu nie widzialem..
hehe fajnie to wyszlo. w wiadomosciach nawijaja ze ,,oto jak pracuja
prawdziwi chackerzy'' (czy cos w tym stylu) a w tyle u goscia na monitorze
widac ... BitchXa 8)))

no ale to temat nie na ta liste ;-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz        http://www.misiek.eu.org/