Pad routerka w Szczecinie

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Pon, 7 Lut 2000, 21:43:54 MET

On Mon, 7 Feb 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> To pewnie wirusy. Albo karaluchy - one lgna do technologii, rozmawialem z
> fachowcem.

... Mydlo wszystko umyje.. nawet buzie i szyje.. mydlo.. mydlo pachnace
jak kffiatqi na laace....
hihi..
zawsze to nuce jak ktos mi o wirusach..:))
a pfuj..:)
Moze i mnie glowa boli.. ale co tam..
od postow na 6bone-pl sie nie powstrzymam...:)
Ja mowie, ze to jakas banda lamerow cos psuje na HIP'ie..:)
Tak patrzylem dzisiaj na dzienik przy kolacji..
patrze.. HIP... ostatnio mi kumpel mowil, ze jakis HIP to myslalem, ze
znow pojechali sie naje.. tak jak zwykle.. (hihi.. kris pewnie jest na
liscie to moze potwierdzic jak to wyglada) :)
patrze.. pokazuja jakis zlot... wiekszosc ludzi rece ma jakby polamane..
w ogole na oczy ich w zyciu nie widzialem..
Jedynie z porzadnych ludzi to insecta widzialem (ten to sie zawsze do tv
wcisnie...hihi).. no i solarke..
Ksyw wiekszosci co sie wypowiadali to w ogole na oczy nigdy nie
widzialem....
wiec.. pewnie to jacys nowi.. zeby sie popisac to rozwalaja co sie da..
Mam jednego takiego w okolicy..
i szkoda gadac.

aaaa. ale sie rozpisuje.....hhi

= Wojciech Bojdo/l  wojboj w lp.net.pl  www.lp.net.pl/~wojboj =
[  Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne   ]