wracam on-line.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 7 Lut 2000, 22:51:01 MET

On Mon, 7 Feb 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> Tak. Obojetne jakiego uzywa sie ASN, zwlaszcza jak sie nie jest pTLA, ale ja
> bym zalecal uzywac swojego, jezeli juz sie go ma.

OK. Moj AS to 12973.

> Jezeli bys cos konfigurowal od nowa to wolalbym zeby to bylo 3ffe:8010:10
Ok.

> tunele. W zasadzie mamy starac przejsc na polaczenia IPv6/ATM itp.  native, na
> tym polega 6REN. Rozgladamy sie w ICM za jakas wersja Cisco IOS, ktora nam nie
> zepsuje konfiguracji sieci ochockiej i bedzie umiala zrobic kanal PVC z v6 w
> srodku (moze ktos podpowie? mamy Cisco 4500 i 7000).  Nie wiadomo jeszcze gdzie
> by mogl byc drugi koniec tego PVC.

Jesli moglo by to byc po FR to moze u mnie.
Przymierzamy sie do zmontowania PVC do icmu - umowilem sie na peering z
Jankiem Rychterem.
Niestety nie mamy ciskacza tylko sangome.

> R.
> --
Grzegorz Stanislawski
Open-Net SA / PKFL