Dokad tunele

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Sob, 29 Sty 2000, 14:47:32 MET

On Sat, 29 Jan 2000, Jacek Konieczny wrote:

> Cześć,
>
> Mam dwa węzełki podpięte do naszego 6bone --- tunelami do ICMu.
> Niestety coś tam routing nie działa, a Rafała dorwać nie mogę.

nawet jak go dorwiesz, to duzo ci to nie pomoze..:(
O problemach on sam wie...

> A przydała by się jakaś łączność ze światem (nie musi być z całym :)).

hihi..

> Więc pomyślałem, ża na tą i podobne okazje przydały by się dodatkowe
> tynele.

na swiat te tunele ofcorse..

> Jest ktoś chętny do kogo mogę się przyłączyć?

Ja tam mam juz troche tuneli, ale routingu na swiat to nie bardzo z ::/48

> Jedna moja sieć, 100% amatorska, podłączona jest do POL34.
> Druga, w firmie (provider internetu) do TPNET-u.

to lepiej sprobuj skolowac sobie tunel za granice...
i wtedy ludzie przez twojego routera beda mogli ruch przepuszczac na swiat
(grunt zebys im via bgp trasy na swiat rozdawal..:))

> Oprócz tunelów do ICMu jest tunel między nimi i do kilku sieci
> lokalnych.
>
> Śmiga tam BGP.
>
> Byłby ktoś chętny (miły) do postawienia tunelu?
>
> Bo tak to nawet ciężko to potestować.

Ja moge postawic..
ale.. nie wiem czy duzo ci to da..:)

= Wojciech Bojdo/l  wojboj w lp.net.pl  www.lp.net.pl/~wojboj =
[  Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne   ]