Dokad tunele

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 29 Sty 2000, 14:36:25 MET

Cześć,

Mam dwa węzełki podpięte do naszego 6bone --- tunelami do ICMu.
Niestety coś tam routing nie działa, a Rafała dorwać nie mogę.
A przydała by się jakaś łączność ze światem (nie musi być z całym :)).

Więc pomyślałem, ża na tą i podobne okazje przydały by się dodatkowe
tynele.

Jest ktoś chętny do kogo mogę się przyłączyć?

Jedna moja sieć, 100% amatorska, podłączona jest do POL34.
Druga, w firmie (provider internetu) do TPNET-u.

Oprócz tunelów do ICMu jest tunel między nimi i do kilku sieci
lokalnych.

Śmiga tam BGP.

Byłby ktoś chętny (miły) do postawienia tunelu?

Bo tak to nawet ciężko to potestować.

Pozdrowienia,
      Jacek