Potrzebuje konta ...

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Śro, 26 Sty 2000, 09:11:37 MET

On Tue, 25 Jan 2000, Lukasz Trabinski wrote:
> Jak znajdę trochę czasu, to może coś takiego spreparuje. Wiem, że taka
> strona funkcjonuje gdzieś na Węgrzech. Ostatnio sprawdzałem w ten sposób
> tracerouta. ;)

więc zanim coś spreparujesz, można używać dwóch skleconych na szybko
skryptów:

http://k-line.irc.pl/cgi-kline/ping6?<adres>
http://k-line.irc.pl/cgi-kline/traceroute6?<adres>

przekazują parametry odpowiednim komendom i ich stdout wyrzucają na
stronę. aha, dajcie sobie spokój z rzeczami typu `ping6?x;whoami' ;)
w środku siedzi execl(), a nie system().

pozdrawiam,
wojtek