Wyjscie na swiat

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Wto, 25 Sty 2000, 22:35:31 MET

Hej,

On Tue, 25 Jan 2000, Wojtek Bojdo/l wrote:

> khm.. a to inna tffoja maszyna jest?:)
> bo juz nie kojarze niektorych moich tuneli..:)

Sorki - gupi jestem i tyle ... ;)
Jako jedyne wytlumaczenie powiem, ze wlasnie mnie cosik chwycilo i mam
wysoka temperature (co moze tlumaczyc glupoty jakie wypisuje).

> Ja wlasnie wrzucilem sobie zebre i /126 wszystkie odfiltrowalem swoje..:)

Ja w sumie coraz bardziej zastanawiam sie nad przejsciem na Zebre (ale
najpierw musze to na jakiejs maszynce postawic coby potestowac).

Pozdrawiam,
Andrzej

PS. Jeszcze raz sorki Wojtek, popiorkowalo mi sie ... :(

--
email: dzemik w ps.pl