ripe

Piotr Strzyzewski gucio w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 9 Lis 1999, 13:19:07 MET

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> na razie o tym ne myslelismy,
> ale moze by warto ? (zeby miec w koncu 'prawdziwe' adresy)
>
> tylko zeby sie za to wziac potrzebowalibysmy
> troche listow motywujacych ;-)
> bo glupio jest tracic czas na niepotrzebna biurokracje :-(

Chyba jednego nie wziales pod uwage - adresy IPv6 podobnie jak IPv4 nie
maga byc przekazywane miedzy LIRami, a siec 6bone w Polsce jest zlozona
z tuneli do kilku LIRow. No chyba, ze dostaniesz adresy PI, ale w to
szczerze watpie.

gucio

--
gucio -> Piotr Strzyżewski