ripe

Wojtek Sylwestrzak W.Sylwestrzak w icm.edu.pl
Wto, 9 Lis 1999, 12:21:28 MET

> nienie. szesciu w ogole. :) icm bedzie sie staral?

na razie o tym ne myslelismy,
ale moze by warto ? (zeby miec w koncu 'prawdziwe' adresy)

tylko zeby sie za to wziac potrzebowalibysmy
troche listow motywujacych ;-)
bo glupio jest tracic czas na niepotrzebna biurokracje :-(

--w