ripe

Wojtek Sylwestrzak W.Sylwestrzak w icm.edu.pl
Wto, 9 Lis 1999, 11:48:32 MET

> I jak znam ripe to bez konkretnego zapotrzebowania nie dadza tych
> numerkow.... :-(

procedura przydzialu adresow v6 przez ripe jest dosc precyzyjnie okreslona
(choc sama procedura byla wielokrotnie i jest nadal krytykowana). z polski
w zasadzie tylko iceem sie w tej chwili kwalifikowalby do tego.

co do konkretnego zapotrzebowania, to nie - ripe nie ma explicite takiego
wymogu, poniewaz wszyscy zdaja sobie sprawe z tego, ze takiego zapotrzebowania
na razie nie ma i to by istotnie hamowalo propagacje adresow.
natomiast trzeba wykazac sie doswiadczeniem (ptla) i jakby biznes
planem dotyczacym alokacji tych adresow w przyszlosci.

co do johna, to latem twierdzil, ze dynamika alokacji adresow lirom
jest duza (tzn. zainteresowanie wzrasta)

--w