mrt-1.6.1a

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Czw, 8 Lip 1999, 13:58:51 MEST

On Thu, Jul 08, 1999 at 01:45:30PM +0200, Pawel Krawczyk wrote:
> Właśnie próbuję zrozumieć, dlaczego mrtd ma RIBa pełnego tras uzyskanych
> przez BGP, ale żadnych do kernela nie dodaje... Tzn. tablica mrtd zawiera
> trasy, których nie ma w tablicy kernela.

U mnie 1.6.1a wysypywał sie w lib/bgp_proto/view.c line 1461, więc wyłączyłem
if-a linię wyżej. Ale wcześniej ten sam nie padał tylko działał, ale też bez
aktualizacji jądra. Może to ma jakis związek?
RTNETLINK penie masz?

A co wysyłasz do mnie?

> BTW w obsłudze RIP jest interesujący błąd (?) - trasy są rozgłaszane
> na multicast 224.0.0.4 (DVMRP) zamiast na 224.0.0.9 (ALL-ROUTERS). Przez
> to inne routery nie widziały mi tego z mrtd. Czy to jest zamierzone
> czy po prostu pomyłka?

Nie wiem. Spytaj Masakiego, on chętnie odpowiada na konstruktywne uwagi.