mrt-1.6.1a

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Czw, 8 Lip 1999, 13:45:30 MEST

On Wed, Jul 07, 1999 at 09:15:50PM +0200, Rafal Maszkowski wrote:
> Działa, ale nie wysyłasz mi żadnych routes.

Właśnie próbuję zrozumieć, dlaczego mrtd ma RIBa pełnego tras uzyskanych
przez BGP, ale żadnych do kernela nie dodaje... Tzn. tablica mrtd zawiera
trasy, których nie ma w tablicy kernela.

BTW w obsłudze RIP jest interesujący błąd (?) - trasy są rozgłaszane
na multicast 224.0.0.4 (DVMRP) zamiast na 224.0.0.9 (ALL-ROUTERS). Przez
to inne routery nie widziały mi tego z mrtd. Czy to jest zamierzone
czy po prostu pomyłka?

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.pl/~kravietz/