iproute i takie tam

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pią, 25 Cze 1999, 18:08:46 MEST

[piątek, 25 czerwiec 1999], Grzegorz Stelmaszek napisał(a):

> tia, wszystko bylo by dobrze ale ja potrzebuje pakiety STATYCZNE bo nie
> mam glibc 2.1, wiec jakbys mogl je skompilowac i gdzies zostawic
> (ostatecznie wyslac poczta)
ehem, nie chce mi się aż tak "bawić"
nie możesz zupgreadować libców ?

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support