iproute i takie tam

Grzegorz Stelmaszek greg w tenet.pl
Pią, 25 Cze 1999, 17:59:13 MEST

On Fri, 25 Jun 1999, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> polecam pakiety z PLD ... ftp://ftp.pld.org.pl/stable/{ix86,test/ix86}

tia, wszystko bylo by dobrze ale ja potrzebuje pakiety STATYCZNE bo nie
mam glibc 2.1, wiec jakbys mogl je skompilowac i gdzies zostawic
(ostatecznie wyslac poczta)

Greg

* Grzegorz Stelmaszek        *       For my public PGP key finger
* greg w tenet.pl              *              greg w tenet.pl
* http://www.tenet.pl        *         18 E9 5E 6D 78 F0 11 F2