[W.Sylwestrzak@icm.edu.pl: pTLA request]

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pią, 7 Maj 1999, 14:45:42 MEST

On Thu, 6 May 1999, Rafal Maszkowski wrote:

> Chcialem najpierw wyslac tu zeby zebrac ewentualne uwagi, a Wojtek sie troche
> pospieszyl, wiec informacja o dyskusji nie jest prawdziwa.  Mam nadzieje, ze
> Co zyskujemy? Prawdziwy routing BGP. Obecnie, poniewaz w pl sa tylko pNLA,
> zgodnie z zasadami (dziwnymi) obowiazujacymi w 6BONE mamy BGP adresow
> Byc moze tez bycie pTLA jest dobrym wstepem do zostania powazniejszym registry,
> kiedy IPv6 bedzie juz uzywane na powaznie. Zaden powazny provider IPv4 w pl nie
> zainteresowal sie na razie IPv6.

Jak sie nie zainteresowal. My (Open-Net) sie interesujemy. No moze nie
jestesmy jeszcze ogolnopolscy, ale za niedlugo.
Chyba ze klasyfikikujesz powaznych providerow wedlug tego czy maja biuro w
wawie.
Po wakacjach bedziemy mieli lacze krakow-katowice. Soft ipv6 do naszych
sitchow (PacketEngines) jest juz w wersji beta, kolo wakacji powinien juz
byc, ale moze uda sie go wyszarpac wczesniej.
Jestesmy wlasnie w trakcie zalatwiania LIR, jak juz pislaem wspominielismy
RIPE'owi o 6bone-pl. Bardzo chetnie mozemy przyjac obsluge papierkowa
6bone.

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL

PS: moj router ipv6 polezy jeszcze do jutra, rzucilem sie na upgrade
calosci.