[W.Sylwestrzak@icm.edu.pl: pTLA request]

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Pią, 7 Maj 1999, 13:10:59 MEST

On Fri, May 07, 1999 at 11:34:31AM +0200, Pawel Krawczyk wrote:
> Szczerze mówiąc, to ICM znacznie bardziej pasuje mi do tej roli niż TPSA
> lub NASK. W szczególności po ostatnich próbach załatwienia BGP z tymi
> pierwszymi ;)

Nie wiem czy zostanie pTLA w sieci testowej bedzie sie wiazac z jakimikolwiek
forami kiedy bedzie juz IPv6 na powaznie. Na razie TP SA ani NASK sie
interesuja tym protokolem, co jest o tyle zrozumiale, ze przejscie na v6 to
jeszcze przez kilka lat problem akademicki...

> BTW Rafale czy możesz mi napisać na priva jak wygląda Twój setup mojego
> tunelu?

Odtajnilem i moja konfiguracja jest
ftp://6bone-gw.6bone.pl/pub/ipv6/conf/