netmask

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 11:35:36 MEST

On Mon, Apr 19, 1999 at 11:26:40PM +0200, Marek Obuchowicz wrote:
> ucichł bo okazało się, że przerabianie pppd to zadanie które jednak
> zbyt mnie wyprzedza abym był w stanie to zrobić (z C miałem kontakt
> dosłownie kilka razy w życiu)...

Ja za to się chętnie zabiorę, tylko muszę znaleźć trochę czasu. Akurat
pppd mam dość nieźle obcykane, bo robiłem w nim masywne przeróbki na
potrzeby firmy ;) pppipv6 mam już ściągnięte w każdym bądź razie...
Tylko że to jest bardzo stara implementacja, gorzej jeśli się okaże że
trzeba ją upgradować do nowych RFC...

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.pl/~kravietz/