netmask

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Pon, 19 Kwi 1999, 23:26:40 MEST

[piątek, 16 kwiecień 1999], Michal Margula napisał(a):

[...]
> Tak przy okazji dwie sprawy :]. Gdzie mogę poczytać ogólnie o ipv6 -
> czyli jak wyglądają adresy, jakieś zasady itd - po prostu widoczne,
> nie techniczne zmiany w stosunku do v4. Druga to taka, że chciałbym
> przypomnieć, że oczekuję na działające pppd z ipv6, bo temat coś
> ucichł :]
ucichł bo okazało się, że przerabianie pppd to zadanie które jednak
zbyt mnie wyprzedza abym był w stanie to zrobić (z C miałem kontakt
dosłownie kilka razy w życiu)...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project