pytanko2

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 19 Lut 1999, 16:03:18 MET

[piątek, 19 luty 1999], Wojtek Sawasciuk napisał(a):

> Fajnie ze przypomnieliście mi wogóle że jestem zapisany na taką listę,
> bo ruch tu jest nieziemski ;)
>
> Sprubóje was troszkę rozruszać:
>
> 1) czy jest węzeł w Opolu, jeśli nie to gdzie jest najbliższy ?
wiem że są we Wrocku ale czy w Opolu są jakieś to już nie wiem

> 2) jak uzyskać wykaz wszystkich hostów w Polsce z adresem ipv6 ?
hmm wykazu wszystkich to Ci się raczej nie uda zdobyć
część jest na www.6bone.pl, a część nawet na www.6bone.net

> 3) czy ipv6 jest calkowicie przezroczyste dla reszty oprogramowania
> 	(qmail, pop3, apache itp ) , które usługi trzeba będzie rekompilować
> 	i jak dużych zmian to wymaga?
pop3 biega po ipv6 (jakis stary qpopper)
apache (1.3a)
qmail nie "umie" IPv6 i nie będzie umiał jeszcze przez spory kawałek czasu
(polecam zmailera :>)

W sumie wszystko co ma "biegać" po IPv6 musi być do tego przystosowane.

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +