pytanko2

Wojtek Sawasciuk voyo w bluesoft.com.pl
Pią, 19 Lut 1999, 15:22:17 MET

Fajnie ze przypomnieliście mi wogóle że jestem zapisany na taką listę,
bo ruch tu jest nieziemski ;)

Sprubóje was troszkę rozruszać:

1) czy jest węzeł w Opolu, jeśli nie to gdzie jest najbliższy ?
2) jak uzyskać wykaz wszystkich hostów w Polsce z adresem ipv6 ?
3) czy ipv6 jest calkowicie przezroczyste dla reszty oprogramowania
	(qmail, pop3, apache itp ) , które usługi trzeba będzie rekompilować
	i jak dużych zmian to wymaga?

może poźniej nasuną mi się jeszcze jakieś pytania....
dzieki z góry za odpowiedz.

  	Wojciech Sawasciuk   	Technical University of Opole
  	   voyo w irc.pl  voyo w bluesoft.com.pl  VoYo on IRC [EfNet]
  	for PGP key look at  finger://voyo@zero.po.opole.pl