Do sprawdzenia ;>

Maciej W. Rozycki macro w ds2.pg.gda.pl
Wto, 17 Lis 1998, 17:45:17 MET

On Tue, 17 Nov 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Wczoraj ogladalem te glibc chlopcow z RH ... Gafton nie przylozyl sie
> zbytnio do nich i kompilowal je z profilowaniem. O ile nie ma to wiekszego
> znaczenia dla ludzi pracujacych na PLD Tornado, tak dla RH-towcow moze sie
> zakonczyc tragicznie... (mamy z Marcinem niemile wspomnienia z wczesnej
> wiosny...). Nie chcialbym tutaj robic reklamy czy zniechecac do rawhide,
> ale skromnie chcialem zauwazyc, ze my juz nad tym od 7 miesiecy pracujemy
> i wszytskie nasze klopoty sprzed wakacji wyleza w rawhide teraz (moze w
> [...]

 W miare nowe glibc dla i386 i Alfy staram sie udostepniac na
ftp://ftp.amg.gda.pl/pub/OS/Linux/people/macro/*.glibc21/.  Mozna uzywac
jako referencje albo zainstalowac, albo skompilowac -- wedle uznania.
Aktualna wersja -- 2.0.100.

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro w ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +