Do sprawdzenia ;>

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 17 Lis 1998, 08:14:29 MET

On Tue, 17 Nov 1998, Rafal Maszkowski wrote:

> Nie wiem co ja dzisiaj robilem, ale jakos sie zrobilo tego duzo. Przed chwila
> ratowalem router. Po upgradzie do glibc-2.0.99 z rawhide'a przestaly sie
> linkowac programy, probowalem ratorwac po kawalku, nawet przekompilowalem
> narzedzie, ale kiedy wywalilem inna maszyne, z ktorej bylem wlogowany to juz
> sie zrobila zupelna katastrofa i trzeba bylo na stol operacyjny. Router dzialal,
> nawet po katastrofie, ale w czasie operowania juz nie. Teraz jest z powrotem.

Wczoraj ogladalem te glibc chlopcow z RH ... Gafton nie przylozyl sie
zbytnio do nich i kompilowal je z profilowaniem. O ile nie ma to wiekszego
znaczenia dla ludzi pracujacych na PLD Tornado, tak dla RH-towcow moze sie
zakonczyc tragicznie... (mamy z Marcinem niemile wspomnienia z wczesnej
wiosny...). Nie chcialbym tutaj robic reklamy czy zniechecac do rawhide,
ale skromnie chcialem zauwazyc, ze my juz nad tym od 7 miesiecy pracujemy
i wszytskie nasze klopoty sprzed wakacji wyleza w rawhide teraz (moze w
mniejszym stopniu bo panowie maja raczej tegie glowy i wiedza co robia ..)
Dlatego osmielam sie skromnie zaproponowac aby dla testow uzywac rodzimych
produktow ("Teraz Polska" ;)

> Ja uzywam do tego ifconfiga, pewnie ip tez mozna, w ifconfigu bym dal ::1/48
> zamiast ::0/48, nie wiem jak w ip.

Dokladnie, ja uzywam tez poczciwego ifconfiga a cala konfiguracja tuneli
sprowadza sie (przy routingu dynamicznym) do:

ifconfig sit0 tunnel 0::198.108.0.3
ifconfig sit1 up

To wszystko ....

pozdrowienia ze Szczecina,