Adresy w 6bone

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Czw, 12 Lis 1998, 21:39:42 MET

On Thu, Nov 12, 1998 at 09:27:51PM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:
> A.. Masaki chyba na urlopie ... jak w swiat zaczne wysylac /48 to znowu
> bedzie awantura...

Wysylasz caly czas, spojrz w raporty. (nie zebym mial osobiscie za zle albo
zazdroscil...)

> O.K . Ale beda mial piekna tablice ...
> Po prostu germanic juz nie wyrabia ... ale nic najwyzej dysk mi wyskoczy
> z obudowy ....

Rzeczywiscie nie ma lekko, z daleka tak sie nie czuje hardware'u, faktycznie
nie jest to najwiekszy mozliwy serwer. Do tablicy dojdzie Ci moze z 1/4 wiecej,
70 linijek po 100 (??) B nie powinno go zapchac.

> No dobra:
> Za granice dalej bede wywylal /32 do nas wszystki i bede przyjmowal od
> Ciebie wszystko...

OK. (chociaz to nie calkiem zgodne z regulami, no ale ja tez wysylam /32, a
CICNET puszcza dalej)

R.