Adresy w 6bone

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 12 Lis 1998, 21:27:51 MET

On Thu, 12 Nov 1998, Rafal Maszkowski wrote:

> Odfiltrowales prawie wszystko ode mnie
>
> access-list 5 permit 3ffe:902::/32
> access-list 5 deny 3ffe:902:c::/48 refine
> access-list 5 deny 3ffe:902:d::/48 refine
> access-list 5 deny 3ffe:902:2::/48 refine
> access-list 5 deny all
>
> rowniez 3ffe:902::/48. Z Merita (sit1?) przecieka 3ffe:902::/32 (wysylam do
> CICNETu) wiec routing do mnie idzie przez ocean tam i z powrotem. Nie wysylam
> juz /32 do Ciebie. Mysle ze

A.. Masaki chyba na urlopie ... jak w swiat zaczne wysylac /48 to znowu
bedzie awantura...

> - powinnismy wymieniac informacje o routingu wszystkich podsieci w kraju
>   w postaci zdezagregowanej

O.K . Ale beda mial piekna tablice ...

> - oraz wszystko o routingu zagranicznym (filtruje smieci jak chciales, nie
>   wszystkie bo to by trzeba aktualizowac codziennie),

Po prostu germanic juz nie wyrabia ... ale nic najwyzej dysk mi wyskoczy
z obudowy ....

> - hamowac sie dopiero przy odsylaniu do pTLAs.

No dobra:
Za granice dalej bede wywylal /32 do nas wszystki i bede przyjmowal od
Ciebie wszystko...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin