[6bone-pl] Re: artykuł o v6

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 30 Paź 1998, 19:34:42 MET

On Fri, 30 Oct 1998, Rafal Maszkowski wrote:

> Właśnie piszę dla Linux&Unix. Jeżeli ktoś chce to mogę wysłać w całości. Mam
> jedno konkretne pytanie. Wspominam PLD, ale niewiele wiem. Co wyraźniejszego
> można powiedzieć zamiast drugiego zdania poniżej?
> Czy PLD-stable ma v6 czy lepiej inną wersję?
PLD-devel ma z założenia mieć pełny support dla ipv6. Jak narazie
wszystkie (?) istotne programy sieciowe działają z ipv6. PLD-stable nie
wspiera ipv6 (jak narazie choć w przyszłości devel stanie się stable :).

> ------------
> Linux umożliwia bardzo łatwe uruchomienie IPv6 i zapoznanie się z samym IPv6 i
> jego routowaniem. Na ogół wymaga trochę dodatkowej pracy przy kompilacji
> programów i jądra, istnieje jednak dystrybucja PLD, która ma wiele gotowych
> programów działających z IPv6.
Może na końcu artykułu podać także URLe do PLD :) AA i może nie "istnieje"
tylko "powstaje". Wogóle wiele osób nie będzie wiedziało co oznacza skrót
PLD (IMHO podaj rozwinięcie) :>

Ogólnie Wojtek wie najwięcej o samym supporcie ipv6 w PLD-devel więc może
niech się wypowie.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-