[6bone-pl] artykuł o v6

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Pią, 30 Paź 1998, 19:25:33 MET

Właśnie piszę dla Linux&Unix. Jeżeli ktoś chce to mogę wysłać w całości. Mam
jedno konkretne pytanie. Wspominam PLD, ale niewiele wiem. Co wyraźniejszego
można powiedzieć zamiast drugiego zdania poniżej?
Czy PLD-stable ma v6 czy lepiej inną wersję?

Linux umożliwia bardzo łatwe uruchomienie IPv6 i zapoznanie się z samym IPv6 i
jego routowaniem. Na ogół wymaga trochę dodatkowej pracy przy kompilacji
programów i jądra, istnieje jednak dystrybucja PLD, która ma wiele gotowych
programów działających z IPv6.