[6bone-pl] Re: BGP

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 19 Paź 1998, 22:19:30 MEST

> [...]
>
> O ile dobrze rozumiem, oznacza to tyle, ze moje mrtd wysyla to sasiadow
> trasy dotyczace prefixu 3ffe:902:3::/48, czyli tego co jest ewentualnie
> podlaczone u mnie. Czy z punktu widzenia routingu dynamicznego nie byloby
> lepiej, gdyby kazdy router w naszej sieci dystrybuowal informacje
> o znanych przez niego trasach w calej sieci 3ffe:902::? Przyjmijmy, ze
> moj tunel do zatoki padnie - gdyby wtedy router 3ffe:902:d::2 podrzucil
> mi informacje, ze ma trase do zatoki, to moj mrtd moglby ustawic routing
> na siec w ktorej znajduje sie zatoka przez 3ffe:902:d::2. Jesli gadam
Nie zupełnie.
Nie jestem w stanie przytoczyć teraz configa z jogurta ani jogo show bgp
routes (dysk padł), ale każdy rozgłasza to co zna dokładnie. Pamiętaj, że
routery do których się podłączysz będą także do czegoś podłączone i to
ogłaszać itd.
Ogólnie całość zadziała tak jak napisałeś - będziesz miał dostęp do
WSZYSTKICH prefixów przez BGP

> Nie rozumiem tez jeszcze jednej rzeczy - a mianowicie do czego sluzy
> lista 3 definiowana linijkami as-path, skoro w konfiguracji routera wystepuje
> i tak tylko lista 1?
Nigdzie nie widzę ..... filter-list 3 ...... więc wywal tą access-listę

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation