[6bone-pl] router w ICM

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Sob, 17 Paź 1998, 16:26:45 MEST

Wlasnie rozwalam bo przenosimy bazy danych na wieksza maszyne. Udalo mi sie
uzgodnic, ze zatoka-old zostanie na jakis czas, wlasnie probuje przywrocic do
uzywalnosci resztki, ktore zostaly po odlaczeniu prawie wszystkich dyskow.  W
ciagu najblizszych tygodni przenosze sie na 6bone-gw.6bone.pl, osobny ss10 i
zmieni sie IP, ktory teraz mam nadzieje miec juz na stale. Na razie mam
problemy z TCP - proba telnetu dokadkolwiek daje EEXIST w odpowiedzi na
connect(), chociaz ping/traceroute dziala. Moze cos z MTU? Kravietz mowi cos o
podobnych problemach na intelu.