[6bone-pl] Re: www.6bone.pl ?

Marek Obuchowicz elephant w szczecin.top.pl
Pią, 5 Cze 1998, 21:57:24 MEST

> Jeśli chodzi o kernele, to 2.1.98 jest u mnie 'rock solid' - chodzi
> na dość obciążonej maszynie od półtora miesiąca. Tak że chyba możesz
> wchodzić w 2.1.
No to najpierw sobie update w domu zrobie (mam caly czas 2.1.95), i
jezeli sie nie sypnie to na hsnie postawie.
BTW: czy istnieje kompilator C przeznaczony dla Pentium-2?

> Spróbuj sprawdzić pingi. Możliwe że polpakiem będzie szybciej do Krąpia
> (zwieracz.pse.pl) lub do mnie (druid.ceti.com.pl).
EEeech,  z pingami to jest tak ze jednego dnia sa 3 razy mniejsze niz
drugiego, ale jakos trzeba sprawdzic.

--
  Marek Obuchowicz