[6bone-pl] Re: www.6bone.pl ?

Pawel Krawczyk kravietz w tau.ceti.com.pl
Pią, 5 Cze 1998, 19:05:20 MEST

> niedlugo powstanie w Szczecinie oddzial ogolnopolsiego providera
> Home SpaceNet, beda 2 linuxy. Nie wiadomo czy na servie zdecydujemy sie
> na niestabliny kernel ale na drugim na 100% bedzie 2.1.x no i support
> dla IPv6. Wiec bedzie to prawdopodobnie pierwsza powazniejsza sprawa z
> IPv6 w polpaku.

Je¶li chodzi o kernele, to 2.1.98 jest u mnie 'rock solid' - chodzi
na do¶æ obci±¿onej maszynie od pó³tora miesi±ca. Tak ¿e chyba mo¿esz
wchodziæ w 2.1.

> Dokad bedzie najszybciej pioprowadzic tunel? Zatoka?

Spróbuj sprawdziæ pingi. Mo¿liwe ¿e polpakiem bêdzie szybciej do Kr±pia
(zwieracz.pse.pl) lub do mnie (druid.ceti.com.pl).

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta w ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/