[Uzytkownicy] nowości: ffmpeg (nowy), gopher://..., problemy z fs-em, libroffice (poprawka)

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Pią, 14 Mar 2014, 10:48:41 CET

Dostrzegłem, że pakiet libreoffice nie aktualizuje się poprawnie.
Najłatwiej takie błędy jest dostrzec użytkownikom, więc proszę o
informowanie.

Ponownie miałem problemy z eksperymentalnym filesystemem, tym razem z
btrfs-em, który bardzo źle reaguje na zapchanie. Nie wiem czy w nowszych
wersjach jest z tym lepiej.

Czwarty protokół - archiwum jest dostępne również jako gopher. Pierwszy
polski gopher został uruchomiony prawie 22 lata temu, ale pod koniec lat
90-tych gophery wyszły z użycia. Na świecie istnieje ich jeszcze
kilkadziesiąt.

Nie znalazłem mirrora ffmpega dostępnego przez FTP albo rsync, więc
zrobiłem przy pomocy wgeta mirror http://ffmpeg.org/releases/ . Inne
takie mirrory: abiword elinks ftpproxy linux-net-tools mhonarc
nikhef_nettools nmap pan tcpdump wwwoffle (ten ostatni już stracił
źródło).

Nowiny opisane w ftp://ftp.icm.edu.pl/.ftp.banner :
- 2014-03-14 nowy pakiet: /packages/ffmpeg
- 2014-02-06 gopher://gopher.icm.edu.pl/ gopher://ftp.icm.edu.pl/
- 2014-02-04..05 duze problemy z zapchanym btrfs-em, przerwa od ok. 12
  do 18,
  partycja rzm2 byla niedostepna do 17:00 5 II
- 2014-02-01 poprawienie aktualizowania /pub/libreoffice

R.
--
"Walczy on z całym zapamiętaniem przeciwko intelektowi" - z akt personalnych prof. A. Baumlera