[Uzytkownicy] przerwa

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Śro, 5 Lut 2014, 17:08:43 CET

On Tue, Feb 04, 2014 at 06:55:44PM +0100, Rafal Maszkowski wrote:
> Znowu mam problemy z btrfs na rzm2. Maszyna działa, ale partycja rzm2
> się fcskuje.
> Świeższe wiadomości jak zwykle w elinks ftp://ftp.icm.edu.pl/.ftp.banner

Po wielu godzinach fsckowania i kasowania pakietu przeniesionego na inną
partycję zamontowałem rzm2 z powrotem na swoim miejscu. Początkowo load
znowu urósł do wielu setek, ale potem spadł i wygląda, że sunsite żyje.
Miłego wysysania.

R.
--
"Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities." Voltaire