[Uzytkownicy] przerwa

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Śro, 18 Gru 2013, 15:13:48 CET

On Wed, Dec 18, 2013 at 12:46:41PM +0100, Rafal Maszkowski wrote:
> Mam problemy z partycją z BTRFS (jest tam większość dystrybycji
> rpmowych) i wyłączyłem serwowanie plików. Próbuję wyjść z tego bez
> rebootu, ale nie wiem czy się uda. Mam nadzieję na wznowienie działania
> niedługo.

Sunsite działa z powrotem od ok. 13, ale bez partycji rzm2. Niedostępne
są pakiety:

linux-alphacore linux-aurora.old linux-caos linux-centos
linux-scientificlinux linux-fedora-epel linux-redhat
linux-redhat-contrib linux-fedora-secondary linux-kde-redhat
linux-rh-addons linux-rpmfusion linux-fedora-sparc-packages linux-fedora
linux-mandriva linux-dag rpmdiff rpm linux-opensuse linux-tld-linux
linux-oracle-linux linux-rhel linux-rhel-beta-bits linux-rhel-enterprise
linux-rhel-beta linux-slc

Sprawdzanie partycji trwa już dość długo, trudno mi określić kiedy się
skończy. Program fsck.btrfs jest małomówny.

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)