[Rejestr] Ponieważ państwo ustalacie przebieg dialogu społecznego w sprawie ACTA

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Pią, 27 Sty 2012, 18:19:57 CET

Dnia czwartek, 26 stycznia 2012 o 23:11:45 Piotr VaGla Waglowski
napisał(a):
> Ponieważ państwo ustalacie przebieg dialogu w sprawie ACTA, to
> pragnę zauważyć, że nadal dostępne jest w Sieci nagranie ze
> spotkania Pana Premiera z internautami i organizacjami, które
> odbyło się 18 maja 2011 r. (czyli 8 miesięcy temu). Temat ACTA
> pojawia się tam od 47 minuty i 40 sekundy:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=3f8nLz94oQ8&feature=youtu.be&t=47m40

Na wypadek gdyby i tu sięgnęła długa ręka usuwania treści wulgarnych,
pozwoliłem sobie zrobić lokalną kopię tego nagrania. Mam nadzieję, że
mimo podpisania ACTA, nie zostanę za to pociągnięty do
odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania