[Rejestr] Kłania się Manipulator

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Czw, 26 Sty 2012, 22:57:13 CET

  Kłaniam się,

Zostałem dziś publicznie, w mediach, nazwany manipulatorem. Tak
przynajmniej interpretuję wypowiedź prof. Kuźniara:
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/protest-przeciw-umowie-acta/kuzniar-
jestem-przekonany-ze-protesty-to-byla-mani,1,5009379,wiadomosc.html

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
"Prof. Roman Kuźniar, prezydencki doradca ds. międzynarodowych, który
był gościem TVP Info, stwierdził, że za masowymi demonstracjami
przeciw ACTA stoją "nieczyste interesy". - Jestem przekonany, że
protesty to była manipulacja - dodał.

Prezydencki doradca dodał, że nie rozumie, dlaczego w Polsce młodzi
ludzie protestują przeciwko ACTA, skoro ta umowa wcale nie zagraża ich
swobodom, ale "bezkarnemu korzystaniu z cudzej własności
intelektualnej".

- Ludzi teraz łatwo wyprowadzić na ulice, ale za tym stoją nieczyste
interesy - stwierdził porównując obecną sytuację do wydarzeń sprzed
trzech lat, kiedy światowe media informowały o pandemii grypy A/H1N1.
- Pamiętam, jak próbowano napuścić polską opinię publiczną na rząd,
kiedy ten nie chciał wydać gigantycznych pieniędzy na zakup
szczepionek przeciw grypie - przypominał. Dodał też, że nie ma
wątpliwości, że "protesty w sprawie ACTA to była manipulacja"."

Czy tzw. Strona Rządowa będzie miała choć tyle odwagi cywilnej i
honoru, by w jakiś sposób publicznie dać jakąś odpowiedź prof.
Kuźniarowi?

Bo szczerze powiedziawszy nie jestem pewien, czy Strona Rządowa na
pewno chce, by słowa "manipulacja" i "ACTA" pojawiały się w jednym
artykule.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania