[Rejestr] ODP: Informacja techniczna - ważne

Marek Zibrow marek w zibrow.pl
Czw, 26 Sty 2012, 12:18:37 CET

W dniu 26 stycznia 2012 12:04 użytkownik Jaroslaw Lipszyc
<jarek w wolnepodreczniki.pl> napisał:

> Nie tylko mnie ponosza emocje :-)

Bardzo trudno dziś powstrzymać się od emocji. :-) Zwłaszcza jak
pomyślałem o żałosnym losie Zosi od słodziasnego kotka. :-)

--
Marek Zibrow
marek w zibrow.pl