[Rejestr] ODP: Informacja techniczna - ważne

Marek Zibrow marek w zibrow.pl
Czw, 26 Sty 2012, 11:49:55 CET

W dniu 26 stycznia 2012 11:36 użytkownik Robert Partyka
<bobson w bobson.pl> napisał:
> Poprę i dodam, że oprócz odrzucenia ratyfikacji także o wycofaniu
> podpisu/zerwaniu umowy.
>
> Proponuję też, by minister, który tak argumentował, że musimy podpisać,
> bo uznają nas za "piratów" teraz wystosował oficjalne stanowisko, że
> "Holendrzy to piraci". Holandia nie podpisała i wszystko wskazuje na to,
> że nigdy nie podpisze, ani nie ratyfikuje.

Proponuję ułożyć algorytm przyjmowania ACTA przez rząd, opatentować go
w USA i pozwać rząd o łamanie patentu. Proponuję także opatentować
metodę socjotechnicznych półprawd stosowanych przez ministrów w swoich
wypowiedziach i zbierać od nich tantiemy przez jakiś ZAIKS albo ZPAV z
którymi tak ochoczo konsultował się minister Zdrojewski* - będziemy
bogaci. A może opatentujemy geny polityka, nie przymierzając jak
Monsanto? Zacznijmy już teraz aby pokazać do jakich absurdów
doprowadzi się świat pod wodzą ACTA i jej zwolenników.

--
Marek Zibrow
marek w zibrow.pl

PS
*Minister Zdrojewski, były doskonały prezydent mojego ukochanego
miasta - Wrocławia - jest moim straszliwym politycznym rozczarowaniem
roku.