[Rejestr] ODP: Informacje prasowe

Ostrowski Igor Igor.Ostrowski w mac.gov.pl
Wto, 24 Sty 2012, 13:31:32 CET

To pytanie z zakresu prawa międzynarodowego publicznego.  Nie jestem tu ekspertem ale rozumiem, ze Panstwa są niezawisłe i moga składać deklaracje/protokoły etc w których oświadczają jak dany punkt umowy interpretują

Pozdrawiam

Igor Ostrowski
@IgorOstrowski

Od: Piotr Mikołajski
Wysłano: Wt 1/24/2012 1:05
Do: Ostrowski Igor
DW: dialog w isoc.org.pl; rejestr w isoc.org.pl
Temat: Re: Informacje prasowe

W dniu 2012-01-24 12:26, Ostrowski Igor pisze:
> Najbliższe dni poświęcimy pracy nad klauzulą bezpieczeństwa, o której
> mówił Minister Boni dziś rano. Projekt także opublikujemy na naszej stronie.

Mam jedną wątpliwość związaną z ową klauzulą bezpieczeństwa. Minister
Zdrojewski twierdzi, że zmian do ACTA nie da się wprowadzić. Z kolei
klauzula "interpretujemy zapis X jako Y" to de facto jest wprowadzenie
zmian. Kto się myli?

--
Pozdrawiam serdecznie,
Piotr Mikołajski