[Rejestr] Denny zew

Władysław Majewski wladek.majewski w gmail.com
Śro, 15 Lut 2012, 09:54:05 CET

Drodzy przedstawiciele Ministerstwa Adminitracji i Cyfryzacji,

w dzisiejszej Rzeczypospolitej żywotnie zainteresował mnie poniższy materiał:
http://www.rp.pl/artykul/13,812562-W-UE-urzednikow-mniej--u-nas-coraz-wiecej.html

Cytuję:
Polskim problemem jest nie tylko rosnąca liczba urzędników, ale także
niska jakość ich pracy. Zauważyło to Ministerstwo Administracji i
Cyfryzacji, które - jak ustaliła "Rz" - chce przeszkolić ponad 7 tys.
pracowników władz lokalnych mających najgorsze wyniki w pracy.
Szkolenia ruszają 27 lutego.

Niestety - zapewne w związku z niską jakością mojej pracy - w serwisie
internetowym MAiC nie potrafiłem znaleźć żadnej informacji ne temat
tych szkoleń. Czy są one adresowane wyłącznie do pracowników resortu?

W każdym razie w związku z cytowanym materiałem skierowałem do swojego
przełożonego następujące pismo:

---
Szanowny Panie Dyrektorze,

Proszę o wydanie mi pisemnego zaświadczenia, że w naszym biurze jestem
urzędnikiem uzyskującym najgorsze wyniki pracy oraz o skierowanie mnie
na szkolenie z tego zakresu, gdyż utrzymanie tej pozycji wymaga stałego
wysiłku. Zobowiązuję się dołożyć starań, aby ją
utrzymać przez okres wymagany przez Ministerstwo Administracji i
Cyfryzacji jako organizatora wspomnianych szkoleń. Oczywiście - jak
zawsze - liczę na wsparcie przełożonych w tym zakresie. Zaświadczenie
to wydaje się w celu przedłożenia w Ministerstwie Administracji i
Cyfryzacji.

Władysław Majewski
naczelnik Wydziału .... m.st. Warszawy
---

Bardzo proszę o kumoterską protekcję i  osobiste wsparcie mojej prośby,
najlepiej w formie odręcznej adnotacji ministra lub jednego z członków
kierownictwa
resortu na wydruku tego listu.

Liczę na życzliwą pamięć

Wasz wierny krytyk z grupy Dialog

PS 1.  Jeśli przypadkiem dziennikarz Rzeczypospolitej źle zrozumiał
intencje tego projektu lub ja - jako najgorszy urzędnik m. st.
Warszawy - nie potrafiłem właściwie odczytac tego artykułu, to uniżenie
proszę o ministerialną wykładnię.

PS 2. Ze względu na bliski termin rozpoczęcia szkoleń obawiam się, że
przegapiłem przetarg na ich prowadzenie. Żaluje, gdyż mam wrażenie, że
jako jeden z najgorszych urzedników samorządowych mógłbym w tym
zakresie służyć wiedzą i doświadczeniem.

--
W Majewski